سرعت بالای یک تارنما
نوشته شده توسط : علی پور


۳-سرعت (Speed)
سرعت بالای یک تارنما خیر صرفا بر روی بازدیدکننده‌ها اثر مثبت داراست بلکه درجه در موتورهای کاوش را نیز زیر تاثیر قرار میدهد. با سرعت بالای تارنما می توانیم از ناامید شدن و خروج سریع بازدیدکننده‌ها از اینترنت‌سایتمان پرهیز کنیم. همینطور می بایست این گزینه را هم در حیث داشته باشیم که سرعت مطلوب یکی‌از معیارهایی میباشد که بر الگوریتم درجه‌دهی گوگل بسیار تاثیرگذار هست.

پس با گزینش سریعترین هاست وردپرس، سرعت بالای وب سایت و جذب مشتری طولانی تر خویش را تضمین نمائید.

 طراحی سایت در مشهد

۴-کپی بدافزار (Malware Scanning)
به جهت تنوع بالای تم و افزونه‌‌های جانور، ممکن می‌باشد بعضا از اشخاص تم یا این که پلاگینی را بر روی سیستم مدیر محتوای خویش نصب نمایند که سبب زخم‌پذیری وب سایت آنها در قبال بدافزار و یا این که ویروس‌ها شوند. پس لازم می باشد در خرید هاست برای وردپرس خویش به‌این نکته دقت فرمائید که اسکنر بدافزارها نیز جزو سرویس ها هاستینگ باشد.

 

۵-امنیت (Security)
هاست وردپرس - امنیت

این امری طبیعیست که با دوست داستنی شدن پلتفرمی، آن پلتفرم اضافه گزینه انگیزه هکرها قرار گیرد. وردپرس هم از این ضابطه جدا نیست. پیکربندی پیش‌فرض وردپرس در قبال حمله ها بروت فورس (brute force) چندان ایمن نیستند؛ مخصوصا در صورتی برای رابطه با وبسایت خویش از FTP به‌جای SFTP استعمال میکنید احتمال بروز این‌سیرتکامل خطاها اضافه خواهد شد. دیدنی هست بدانید که حتی پلتفرم‌های برخی کمپانی‌های میزبانی اینترنت نیز گزینه حمله‌ی دیداس (DDoS) قرار میگیرند. پس اولی اقدامات لازم بایستی در خدمت میزبانی وردپرس فیس گیرد به این دلیل‌که در حالتی‌که ارائه‌دهندگان هاست وردپرس ایمنی لازم را رعایت نکنند تمام اقدامات شما برای نگهداری از سایتتان بی‌منفعت خواهد بود.

 

۶-مقیاس‌پذیری (Scalability)
بازاریابی آنلاین به مومنتوم نیاز دارااست. ممکن میباشد بعداز مدتی تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما به صورت اثبات، هر روز از یکسری نفر به صدها و هزاران نفر رسد. بخش اعظمی از هاستیگ‌ها، برای به کارگیری از پهنای باند یا این که ترافیک بر روی خدمت‌های عادی محدودیت‌هایی قائل گردیده‌اند که نیازهای شمارا برطرف نخواهد کرد. دراین‌صورت بایستی در آن کمپانی پیرو پکیج‌های هاست پر بازدید با ترافیک و منابع بالا و یا این که هاست نامحدود گشت و توصیه می‌گردد تا قبلی از اطمینان از وجود اینچنین خدمت‌هایی، خرید هاست وردپرسی خویش را انجام ندهید.

با خرید هاست متناسب با نیاز خویش در اینترنت‌سر سهل خیال و خاطر از پرداخت‌های بی‌گزینه، تارنما خویش را مدیر نمایید.

 

۷-میزبانی یک‌سری وبسایت بر روی یک هاست
فرمان عجیبی وجود ندارد که شرکتی بخواهد یک‌سری وبسایت خویش را بر روی یک هاست مدیر نماید. مثلا بعضی کمپانی‌ها، تارنما اصلی خویش را بر روی یک دامنه و وب لاگ را بر روی زیردامنه قرار می دهند. گزینش کمپانی میزبانی اینترنت انعطاف‌پذیری که‌این قابلیت را به شما بدهد تا با خرید یک هاست wordpress و ذیل آوردن هزینه‌هایتان، یک سری وبسایت خویش را اداره فرمایید، بسیار مهم میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: